Začneme tradiční první otázkou: Jak dlouho pracujete pro ML Group a co obnáší Vaše pracovní pozice?
Zdá se to jako včera. Poprvé jsem u společnosti ML Group začala pracovat v roce 2003, a to až do roku 2009. Podruhé jsem se vrátila v roce 2010. Takže s malou přestávku pracuji pro firmu 14 let.
Má pracovní pozice obnáší personální agendu – nábor nových zaměstnanců, uzavírání a případné rozvázání pracovních smluv, komunikace se stávajícími zaměstnanci, plánování a realizaci školení pro zaměstnance, kontrolní činnost, administrativní podpora.
Co Vás na Vaší práci baví nejvíc a s čím vším se na Vás mohu zaměstnanci obrátit?
Různorodost této profese, kontakt, komunikace s lidmi. Občas fungujeme i jako malá linka důvěry či jako firemní rozcestník. Zaměstnanci se na nás mohou obrátit s čímkoliv co je trápí v profesním a mnohdy i běžném životě.
Jak z Vašeho pohledu probíhala náborová kampaň minulý rok? Bylo přijato mnoho nových zaměstnanců?
K dosažení plánovaných cílů, vede v tomto případě cesta trnitá. Ovšem i tak můžeme říci, že náborové kampani se dařilo, jelikož za minulý rok jsme uzavřeli pracovní smlouvy s bezmála 110 zaměstnanci. Určitě mnoho pozitivního přinesla možnost zveřejnění nabídky práce na sociálních sítích. Avšak nejúčinnější metodou nadále zůstává nábor zaměstnanců na základě doporučení, na kterém se samozřejmě nejvíce podílíte vy, naši zaměstnanci, kteří denně na svých cestách šíříte dobré jméno firmy. Velmi si toho vážíme a díky vám se firma může, byť po malých krůčcích, rozrůstat.
Náborová kampaň pokračuje i v novém roce, jaké pozice plánujete rozšiřovat?
Přejeme si, aby náborová kampaň byla alespoň stejně úspěšná jako v roce minulém. Plánujeme rozšiřovat tým v oblasti řidičů, mechaniků, ale také administrativní část společnosti.
Mohou zaměstnanci čekat nějaké novinky, které je potěší?
Z jedné zásadní změny, která nastala hned začátkem roku, se již můžeme těšit. Tou byla obměna a s tím spojené navýšení mzdových výměrů u všech zaměstnanců ML Group.
Další neméně důležitou novinkou je nově zřízená pokladna na pobočce v Obrnicích, která pomáhá velmi ulehčit agendu spojenou s vyúčtováním, nejen služebních cest zaměstnanců pracujících na této pobočce. Pokladna je otevřena od 1. 2. 2018 její provoz zajišťuje paní Marie Franková.
A na závěr nesmí chybět vtipná pracovní historka 🙂
Myslím, že to bylo v roce 2000. Znalost o firmě M+L LOGISTIK s.r.o. jsem měla pouze díky manželovi, který byl již ve firmě zaměstnán. V tom samém roce dostal manžel pozvání na vyhlášení řidiče roku. Pozvání platilo i pro manželky. Když jsem se manžela ptala kam půjdeme a co se tam bude dít, dostala jsem odpověď, že určitě půjdeme do restaurace. Takže podle této informace jsem zvolila patřičný oděv. Jako většina žen jsem se chtěla líbit, proto jsem vyrazila oblečena ve společenských kalhotách a podpatcích. Velké překvapení bylo, když jsme místo do restaurace dorazili do areálu M+L Logistik. Byl připraven bohatý program a prohlídka kamionové soupravy. V chladírenském návěsu byla možnost ohřát se. V ten den bylo dost chladno, využila jsem tedy možnost prohlídky návěsu a zároveň jsem se chtěla trochu ohřát. Avšak při vystupování z návěsu se mi zachytil podpatek na schůdku a já místo elegantního vystoupení elegantně dopadla na tvrdou zem. V první chvíli jsem si myslela, že se hanbou propadnu. Měla jsem nejen natlučená kolena, ale také z ostudy kabát. Sice mi přispěchali na pomoc, ale zároveň jsem tím pobavila všechny přítomné.
O dva roky později jsem se ucházela o pozici pokladní a při vstupní pohovoru jsem se potkala s panem Loukotou a první co mi řekl: „Jé vy jste ta, která u nás vypadla z návěsu” a dodal: „Tak Vás u nás vítám.” Tímto jsem se neodmyslitelně stala součástí historie firmy M+L LOGISTIK.